روایتی از دختران نصر‌الله | اجتماع دختران دهه هشتادی برای آزادی قدس در حرم مطهر رضوی تحصیل ۷۰۰ بانو در بخش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س) «نفس»، جان ۶ هزار جنین را نجات داد سرقت ناکام ارثیه پدری توسط دختر جوان نکات مهمی که زوج‌های جوان قبل از اقدام به بارداری بایدبدانند ۳۰ درصد زنان ایرانی دچار فقر آهن هستند ویدئو | نظر دختر دبستانی درباره حمله ایران به رژیم صهیونیستی: «واقعا حقشون بود» تحول جریان نخبگانی زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همدلی و همراهی همسر موجب شکوفایی زنان کارآفرین می‌شود آیا نوشیدن چای زیاد باعث کاهش باروری می‌شود؟ یائسگی زودهنگام خطر ابتلا به بیماری‌های خودایمنی به دنبال دارد پیروزی دختران فرش مشهد در لیگ نوجوانان کشور نشاط‌آفرینی و تربیت‌محوری هدف ایجاد باغ‌اردوگاه خاتون در مشهد است دختران وزنه‌برداری نخستین رقابت جهانی را تجربه کردند | ملی پوشان افزایش رکورد داشتند میزان تغییرات مغز زنان در دوران بارداری چگونه است؟ اشتغال ۵۰۰ بانوی سرپرست‌خانوار در نمایشگاه‌های «سرای خاتون» در مشهد فرنی انجیر یک دسر خوشمزه و مقوی ایرانی در پاییز و زمستان + دستور پخت آیا مهریه را برای بار دوم می‌توان به اجرا گذاشت؟ سرطان پستان شایع ترین سرطان در جهان است ویدئو | روایت دختر شهید طهرانی‌مقدم از دیدار خانواده پدر موشکی ایران با شهید سیدحسن نصرالله شیرخوارگان امروز، سربازان آینده امام زمان (عج) | حضور ۱۵۰۰ مادر و نوزاد در گردهمایی بزرگ سربازان ظهور
سرخط خبرها
روایتی از دختران نصر‌الله | اجتماع دختران دهه هشتادی برای آزادی قدس در حرم مطهر رضوی

روایتی از دختران نصر‌الله | اجتماع دختران دهه هشتادی برای آزادی قدس در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۹۲۳۵۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
اجتماع دختران دهه هشتادی با نام "دختران نصرالله" برای قدر دانی از رزمندگان سرافراز اسلام و حمایت از آزادی قدس شریف در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مهدیه صمدی | شهرآرانیوز، دختران دهه هشتادی ضمن تسلیت و گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله به عنوان فردی مجاهد و الگوی نسل جوان برای آزادی قدس شریف در مضجع امام مهربانی‌ها دعا کردند. 

مجتبی مختاری، مدیر موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم دختران نصرالله در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: جلسه حاضر اجتماع و گردهمایی دختران دهه هشتادی مشهد هست که در قالب هیئت فاطمه الزهرا موسسه جوانان آستان قدس رضوی در صحن قدس گرد هم آمدند.

دهه هشتادی‌ها نوع نگاهشان متفاوت است

پاسداشت از مقام سید حسن نصرالله سید شهیدان مقاومت و کسی که با رشادت‌ها و استقامت هایش در جبهه مقاومت در برابر شر مطلق منطقه یعنی رژیم اشغالگر قدس ایستاده دختران را گرد هم آورد تا در کنار امام رضا (ع) دست هایشان را به دست هم داده تا هم حمایتی باشد از سربازان حزب‌الله لبنان و هم مراسم شکرگزاری در این آستان داشته باشند.

عموم دختران حاضر در مراسم دهه هشتادی بوده و جوان و نوجوان اند. به دلیل شکل گیری هویت آنها در این دوره بهترین بحثی که می‌تواند آنها را کنار یکدیگر به هویت مشترک برساند بحث هم نوایی، همدل شدن و اتحاد بین خودشان است. دخترانی که در این شرایط قرار می‌گیرند انسجام قوی‌ای با یکدیگر پیدا کرده و دل هایشان با هم متحد شده و هویت امام رضایی در بین آنها شکل می‌گیرد.

یکی از دختران حاضر در مراسم گفت: می‌دانیم اتفاق تازه‌ای نیست، اما هر بار احساس نفرتمان را وقتی خواهران و برادرانمان به دست رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه به شهادت می‌رسند تازه می‌کند. اهالی حزب خدا هرکجای دنیا که باشند برای این رژیم غاصب تهدید هستند.

حال و هوای دختران اینجا دیدنی است. یکی دیگر از دختران که با صدای بلند فریاد "مرگ بر اسرائیل" را سر می‌داد گفت: جای همه خیلی خالی است؛ اما به حمدالله حزب الله زنده است. حزب خدا همیشه زنده است و به قول رهبر عزیزمان ما ملت عزاداریم، اما این عزای ما مثل آن که شما به آن اقتدا کردید و ما به آن اقتدا کردیم نیست مثل عزای سید الشهدا زنده کننده و پیش برنده است.

چه کسی از خدا به عهد خود وفادارتر است که مومنان را به پیروزی بزرگ بشارت داده است. مبارزه با یهود تمام زندگی ماست. قسم به گنبد استوار حضرت رضا (ع)، قسم به هجرت ولی نعمت ایشان و تمام برکاتش، قسم به همه شهدای پاک اسلام، ما اینجا هستیم برای عهدی دوباره از قلب تپنده ایران با امت حزب الله.

اینها را می‌شد از این حضور پرشور به خوبی فهمید. اینکه دختران دهه هشتادی همگی فریاد می‌زدند تا پیروزی حق و تا استقرار امت اسلام در جهان محکم گام بر می‌داریم و با شما امت حزب‌الله هستیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.